Витяги з додатка до листа Міністерства освіти і науки України від 17.08.16р. №1/9-437
У 4 класі
має здійснюватися така робота з інтеграції навчального матеріалу:
з української мови: усвідомлення
фактичного змісту тексту; запам’ятовування послідовності подій, встановлення причинно-наслідкових
зв’язків, складання діалогу, зв’язного висловлювання (розповідь, опис,
міркування) за малюнком, описаною ситуацією – з опорою на допоміжні матеріали
(поданий зачин або кінцівку, опорні сполучення слів, план); переказ (докладний
або вибірковий) тексту з опорою на поданий або колективно складений план,
опорні сполучення слів, а також без опори на допоміжні матеріали; висловлювання
власних думок із приводу прочитаного, почутого, обґрунтування їх, доповнення
тексту на основі особистого життєвого досвіду (використовуються
тексти-розповіді, описи, міркування); складання і записування зв’язних між
собою речень, які описують малюнок, частину інтер’єру класу, навчальну ситуацію
на уроці; запитань на задану тему та відповідей на запитання; докладного чи
вибіркового переказу; розповіді, опису, міркування на добре знайому тему;
з літературного читання: свідоме, правильне,
виразне читання вголос із дотриманням основних норм літературної вимови;
усвідомлене, із дотриманням темпу читання мовчки різних за обсягом і жанровою
специфікою текстів; самостійне визначення теми і основної думки твору;
встановлення причинно-наслідкових зв’язків; складання плану і користування ним
для переказу тексту; самостійний добір книг; підтримання колективної дискусії
за змістом прочитаного.
Необхідно залучати і внутрішні резерви математики (вплив
предмета на розвиток критичного мислення, вміння логічно доводити свою думку,
обґрунтовувати свою позицію, вести полеміку) для становлення молодшого школяра як особистості,
свободи його самовизначення, досягнення ним ситуації успіху, формування у нього
громадянської позиції, що базується на системі гуманістичних цінностей.
Окрему увагу варто приділяти розвитку математичного
мовлення учнів. Це має бути системною роботою, що спрямована на розвиток умінь
та навичок в усній та писемній формі відповідати на запитання, усно
обґрунтовувати правильність розв’язку, будувати логічні конструкції з
використанням відповідних словосполучень.
Немає коментарів:
Дописати коментар