На допомогу вчителю



2024 - 2025 н.р
І засідання МО вчителів початкових класів                          (серпень)
КЗ «Ліцей  «Мрія» Кропивницької міської ради» 

1.Моніторинг роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2023 – 2024 н.р.

Звіт:

Відео:

2.Обговорення, коригування  і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2024-2025  н.р. 

3. Державний стандарт початкової освіти; Базовий навчальний план. Типова  освітня програма. Типовий навчальний план. Робочі навчальні плани. Модельні навчальні програми.   

   Про  типові освітні та навчальні програми для 1 – 2 та 3 – 4 класів закладів загальної середньої освіти, у яких оновлено зміст у частині питань цивільного захисту, поводження з вибухонебезпечними предметами, у зв'язку з масовим вторгненням збройних сил російської федерації в Україну (наказ МОН від 12.08.2022 № 743-22).

4. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти. Обговорення, коригування та затвердження календарно-тематичних планів на 2024 – 2025н.р.

5. Про алгоритм дій дляпедагогів у разі увімкнення сигналу повітряної тривоги під час проведеннязанять.                                                                             

6.  Поради вчителямщодо навчання в умовах воєнного стану

7. Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році.

8. Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2023/2024 навчальному році. (Лист Міністерства освіти і науки України від 14 серпня 2023 р. № 1/12038-23 ) .

9.  Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році(с. 13 – 26), наказ МОН України від 13.07.2021 № 813). 

 10. Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів ((Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році(с. 25).

11. Методичні рекомендації для вчителів початкових класів до проведення першого уроку в 2024-2025 навчальному році .

12. Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників. Сертифікація педагогічних працівників.

  

13. Про ознайомлення з нормативно-правовими документами на 2024-2025 н.р.

 



    V засідання МО вчителів початкових класів

                             (травень)

КЗ «Ліцей  «Мрія» Кропивницької міської ради» 

1.     Відповідальність здобувачів освіти за результати свого навчання, здатності до самооцінювання.

2.     Академічна доброчесность як інструмент забезпечення якості освіти.

3.     Розгляд та обговорення  свідоцтв досягнень для учнів 1 - 4 класів.

4.     Звіт керівника МО про підсумки роботи за рік.

https://drive.google.com/file/d/1fg_xZ4q3QtlFvd3R1S3j2KauXLREAWr9/view?usp=sharing

5.     Виставка досягнень членів МО (портфоліо вчителів, що вміщує серію розроблених уроків, виховних заходів; методичні матеріали; свідоцтва про закінчення курсів підвищення кваліфікації; сертифікати, подяки, грамоти та портфоліо учнів).

6.     Звіт членів МО про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах.

7.     Участь учнів 1 – 4 класів у шкільних, міських олімпіадах, Всеукраїнських та  міжнародних конкурсах. 

 Протокол №5


ІV засідання МО вчителів початкових класів

                             (березень)

КЗ «Ліцей  «Мрія» Кропивницької міської ради» 

1. Обмін досвідом «Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів»».                                                                                          

2. Інтеграція змісту кількох навчальнихпредметів навколо теми. Обговорення інтегрованих уроків вчителів( плюси тамінуси).

3 Ознайомлення з досвідом роботи вчителів,що атестувались у 2023 -2024 н.р.

4. Особистісноорієнтована технологія навчання як інструмент налагодження співпраці зіздобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти

5. Про пілот оновленого формату державної підсумкової атестації для учнів і учениць 4 класів.      (наказ Міністерства освіти і науки №82 від 24 січня 2024 року “Про проведення пілотної ДПА випускників початкової школи у формі зовнішнього незалежного оцінювання”)         

           Підсумки проведення пілотного проєкту «Державна підсумкова атестація у     формі  зовнішнього незалежного оцінювання» випускників початкової школи міста Кропивницького                                               

6. Обговорення моніторингу якості знань української мови  та математики в учнів 2 -4 класів

7. Обговорення методичного посібника Гриценко І.М. «Вплив дистанційного навчання на фізичний розвиток молодших школярів (з досвіду роботи)».

8. Про затвердження завдань для підсумкового (річного) оцінювання для  учениці 2-І класу Петрової Софії, що здобуває освіту у 2023 – 2024 н.р. на екстернатній формі навчання.

Протокол № 04 

 


 ІІІ засідання МО вчителів початкових класів

                             (січень)

КЗ «Ліцей  «Мрія» Кропивницької міської ради» 
                                  

1. Інтегрованенавчання: тематичний і діяльнісний підходи .

2. Онлайн сервіси для дистанційного навчання учнів початкової школи.

3.Самоосвіта вчителя – необхідна передумова підвищення його педагогічної майстерності. Курс про подолання освітніх втрат у початковій школі.

4. Постійне підвищення професійногорівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників.

5. Про підсумки проведення ІІ(міського)  етапу  ХХІV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (НАКАЗ Управління освіти КРОПИВНИЦЬКА МІСЬКА РАДА від 12.12.2023 року № 752/о)

  Матеріали наради для заступників директорів та керівників МО вчителів початкових класів 

6. Про розгляд наказів:

7.  Обговорення відкритих уроків учителів НВО «Мрія»

8.  Про деякі питання проведення сертифікації педагогічних працівників у 2024 році.

9. Головні аспекти формувального оцінювання в 3 - 4 класах.

10. Інклюзія – соціальна модель устрою суспільства.  


Протокол № 03


Робота між засіданнями





                      
                   
ІІ засідання МО вчителів початкових класів

(жовтень)

  КЗ «Ліцей  «Мрія» Кропивницької міської ради» 

1. Створення освітнього середовища, що сприяє самореалізації кожного учня

2. Інтерактивні технології як інструмент для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності учнів.                                                                     

     Майстер – класи вчителів, що атестуються.                      

3. Використання ігрових вправ у процесі розвитку зорово – просторової уявлень учнів з порушенням письма

4. Про результати адаптації першачків.



 
2023 - 2024 н.р
І засідання МО вчителів початкових класів

                                                                                                                             (серпень)

КЗ «Ліцей  «Мрія» Кропивницької міської ради» 

1.Моніторингроботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів роботиметодичного об’єднання вчителів початкових класів за 2022 – 2023 н.р..

2.Обговорення, коригування  і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2023-2024  н.р. 

3. Державний стандарт початкової освіти; Базовий навчальний план. Типова  освітня програма. Типовий навчальний план. Робочі навчальні плани. Модельні навчальні програми.  

 Про  типові освітні та навчальні програми для 1 – 2 та 3 – 4 класів закладів загальної середньої освіти, у яких оновлено зміст у частині питань цивільного захисту, поводження з вибухонебезпечними предметами, у зв'язку з масовим вторгненням збройних сил російської федерації в Україну (наказ МОН від 12.08.2022 № 743-22).

4. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти. Обговорення, коригування та затвердження календарно-тематичних планів на 2023 – 2024н.р.

5. Про початок навчального року під час дії правового режиму військового стану в Україні (постанові Кабінету міністрів від 28 липня 2023 року).

6. Про алгоритм дій для педагогів у разіувімкнення сигналу повітряної тривоги під час проведення занять.                                                                            

Поради вчителям щодо навчання в умовах воєнного стану

7. Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році.

8. Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2023/2024 навчальному році. (Лист Міністерства освіти і науки України від 14 серпня 2023 р. № 1/12038-23 )  +  рекомендації щодо вибору підручників для початкової школи

9.  Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році(с. 13 – 26), наказ МОН України від 13.07.2021 № 813). 

 10. Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів ((Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році(с. 25)

11. Методичні рекомендації для вчителів початкових класів до проведення першого уроку в 2023-2024 навчальному році  та  Кейс інтерактивних вправ та ігор для проведення Першогоуроку 2023-2024 н.р. (КЗ “КОІППО імені Василя Сухомлинського”)    

12. Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників. Сертифікація педагогічних працівників. 

13. Про ознайомлення з нормативно-правовими документами на 2023-2024 н.р.

 






2022 - 2023 н.р

V засідання МО вчителів початкових класів 

 «Навчально – виховне об’єднання І – ІІІ ступенів «Мрія»
 Кіровоградської міської ради  Кіровоградської області»

                                                 ПЛАН                                         

 (травень)

1.     Відповідальність здобувачів освіти за результати свого навчання, здатності до самооцінювання.

2.     Академічна доброчесность як інструмент забезпечення якості освіти

3.     Розгляд та обговорення  свідоцтв досягнень для учнів 1 - 4 класів.

4.     Звіт керівника МО про підсумки роботи за рік.

https://docs.google.com/document/d/1RH-nrgn0kZcaa5CSx_M1IjiukJ8s2ZEL/edit?usp=sharing&ouid=102963207955375826549&rtpof=true&sd=true

 

https://docs.google.com/presentation/d/152sqFWBwCnQbWuHz4DNeQw2tdbxSK4qz/edit?usp=sharing&ouid=102963207955375826549&rtpof=true&sd=true

 

https://youtu.be/-tB0ozNV6Uk (відео)

5.     Виставка досягнень членів МО (портфоліо вчителів, що вміщує серію розроблених уроків, виховних заходів; методичні матеріали; свідоцтва про закінчення курсів підвищення кваліфікації; сертифікати, подяки, грамоти та портфоліо учнів).

6.  Звіт членів МО про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах.

7.     Участь учнів 1 – 4 класів у шкільних, міських олімпіадах, Всеукраїнських та  міжнародних конкурсах.                                                                    

8.     Педагогічний тренінг «Сходинки успіху в роботі вчителя».

9. Про вивчення стану викладання  предметів: Фізична культура (1-4 класи), Технологічна галузь ( 3 – 4 класи). 

Протокол № 05





2022 - 2023 н.р

ІV засідання МО вчителів початкових класів 

 «Навчально – виховне об’єднання І – ІІІ ступенів «Мрія»
 Кіровоградської міської ради  Кіровоградської області»

                                                 ПЛАН                                         

 (березень)

1. Обмін досвідом «Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів»».                                                                                       

2.Інтеграція змісту кількох навчальних предметів навколо теми.

3 Ознайомлення з досвідом роботи вчителів, що атестувались у 2022 -2023 н.р.:

Коротенко Н.В.

Кріпака С.В.

ЛішенкоТ.В.  

4.Особистісно орієнтована технологія навчання як інструмент налагодженняспівпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти

5.  Про звільнення  від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2022/2023 навчальному році Наказ МОН № 19 від 11.01.2023 року.

6. Обговорення моніторингу якості знань української ,https://docs.google.com/spreadsheets/d/1V5jAQnzPdgv4XHEOj_JRP1brMoQ7oVde8EK05q3GrIg/edit?usp=sharing ,  математики в учнів 3 -4 класів  та рівня сформованості навички читання вголос в учнів 2 -4 класів (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1skzdU7_4kE5YyUssnuJ-vs9RmafUoU_xqiHCj_oU-E4/edit#gid=0)

7.Використання ігрових вправ у процесі розвитку зорово-просторових уявлень дітеймолодшого шкільного віку.

8. Сертифікація - 2023 

    Незалежне тестування. Завдання 1 - 48.


Протокол №04







2022 - 2023 н.р

ІІІ засідання МО вчителів початкових класів 

 «Навчально – виховне об’єднання І – ІІІ ступенів «Мрія»
 Кіровоградської міської ради  Кіровоградської області»

                                                 ПЛАН                                          (січень) 


1. Інтегроване навчання:тематичний і діяльнісний підходи .

2. Онлайн сервіси для дистанційного навчання учнів початкової школи.

3. Самоосвіта вчителя – необхідна передумова підвищення його педагогічної майстерності.

4. Атестація педагогічних працівників. Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників.

5. Про підсумки проведення ІІ етапу  ХХІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (НАКАЗ Управління освіти КРОПИВНИЦЬКА МІСЬКА РАДА від 23.12.2022 року № 1234/о)

6. Про розгляд наказів   «Про підсумки стану викладання предметів технологічної освітньої галузі в І семестрі 2022 -2023 н.р.» та  « Про підсумки стану викладання предметів мистецької освітньої галузі в І семестрі 2022 -2023 н.р.».                                                                 

7. Обговорення відкритих уроків учителів НВО «Мрія".                                            8.   Про деякі питання проведення сертифікації педагогічних працівників у 2022 році.

Протокол № 03


Оксана КРАМАРЕНКО Атестація вчителів початкових класів 2022/2023 н. р.



2022 - 2023 н.р

ІІ засідання МО вчителів початкових класів 

 «Навчально – виховне об’єднання І – ІІІ ступенів «Мрія»
 Кіровоградської міської ради  Кіровоградської області»

                                                 ПЛАН                                          (жовтень) 

1. Створення освітнього середовища, що сприяє самореалізації кожного учня

2. Інтерактивнітехнології як інструмент для досягнення очікуваних результатів навчальноїдіяльності учнів.                                                                      

    Майстер – класи вчителів, що атестуються:                      

-         "Інтерактивні технології в сучасній освіті"             Коротенко Н.В..

-         "Використання сервісу WordWall для створення інтерактивних ігор під час перевірки засвоєних знань учнів початкових класів"     Лішенко Т.В.

-         "Інтерактивне  відео в EdPuzzle як інструмент зворотнього зв'язку в освітньому процесі"        Кріпака С.В.

3. Специфічні порушення писемного мовлення.Вчитель-логопед Цвєтанович І.В.

4.  Актуальний діалог  «Дистанційне навчання в початковій школі»  

5. Про результати адаптації першачків.

Протокол № 02


2022 - 2023 н.р

І засідання МО вчителів початкових класів 

 «Навчально – виховне об’єднання І – ІІІ ступенів «Мрія»
 Кіровоградської міської ради  Кіровоградської області»

                                                 ПЛАН                                          (серпень) 


1. Моніторинг роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2021 – 2022 н.р.                                               

2. Обговорення, коригування  і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2022-2023  н.р. 

3. Державний стандартпочаткової освіти; Базовий навчальний план. Типова  освітня програма. Типовий навчальний план.Робочі навчальні плани. Модельні навчальні програми.  

     Про  типові освітні та навчальні програми для 1 – 2 та 3 – 4 класів закладів загальної середньої освіти, у яких оновлено зміст у частині питань цивільного захисту, поводження з вибухонебезпечними предметами, у зв'язку з масовим вторгненням збройних сил російської федерації в Україну (наказ МОН від 12.08.2022 № 743-22).   

4. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти. Обговорення, коригування та затвердження календарно-тематичних планів на 2022 – 2023н.р.

5. Про початок навчального року під час дії правового режиму військовогостану в Україні (Постанова уряду від 24 червня 2022 року №711).

6. Про алгоритм дій для педагогів у разіувімкнення сигналу повітряної тривоги під час проведення занять.                                                                            

та Порадивчителям щодо навчання в умовах воєнного стану

7. Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році.

 

8. Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2022/2023 навчальному році  (Лист МОН від 09.08.2021 № 1/9-404 ),   рекомендації щодо вибору підручників для початкової школи .

 

9. Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання (Наказ Міністерства соціальної політики України 23 грудня 2021 року № 718).

10.  Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (наказ МОН України від 13.07.2021 № 813).

 11. Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів ((Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році(с. 25)

12. Методичні рекомендації длявчителів початкових класів до проведення першого уроку в 2022-2023 навчальномуроці.                          

13. Дистанційна освіта у початковій школі: форми іметоди організації навчання.

14. Обговорення  освітянського форуму вчителів Нової української школи та

 міської серпневої наради вчителів початкових класів.

15. Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників. Сертифікація педагогічних працівників.

16. Про ознайомленняз нормативно-правовими документами на 2022-2023 н.р. 

17. Про організацію виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р. (Лист МОН від 10.08.2022 № 1/9105-22).

«Заходи щодореалізації Концепції національно-патріотичного виховання в системі освітиУкраїни до 2025 року» (Наказ МОН України від 06.06.2022 №527).

Положення про класного керівниканавчального закладу системи загальної середньої освіти (наказ Міністерстваосвіти і науки України від 6 вересня 2000 року № 434).




Протокол № 01






2021 - 2022 н.р.                                                                                                




2021 - 2022 н.р.  





 2021 - 2022 н.р

V засідання МО вчителів початкових класів 

 «Навчально – виховне об’єднання І – ІІІ ступенів «Мрія»
 Кіровоградської міської ради  Кіровоградської області»

                                                 ПЛАН                                         

 (травень) 

1.     Відповідальність здобувачів освіти за результати свого навчання, здатності до самооцінювання.

2.     Академічна доброчесность як інструмент забезпечення якості освіти

3.     Розгляд та обговорення  свідоцтв досягнень для учнів1 - 4 класів.

4.     Звіт керівника МО про підсумки роботи за рік.

5.  Виставка досягнень членів МО (портфоліо вчителів, що вміщує серію розроблених уроків, виховнихзаходів; методичні матеріали; свідоцтва про закінчення курсів підвищеннякваліфікації; сертифікати, подяки, грамоти та портфоліо учнів).

6.  Звіт членів МО про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах.

7.  Аналіз результативності дистанційного навчання у воєнний час та моніторинг діагностувальних робіт учнів 1 - 4-х класів. Участь учнів 1 – 4 класів у шкільних, міських олімпіадах, Всеукраїнських та  міжнародних конкурсах.

8.     Психологічний  тренінг «Сходинки успіху в роботі вчителя». 

9. Вивчення стану викладання  математики в 3-4 класах в ІІ семестрі  2021/2022 навчального року.


Протокол №5

 









2021 - 2022 н.р

ІV засідання МО вчителів початкових класів 

 «Навчально – виховне об’єднання І – ІІІ ступенів «Мрія»
 Кіровоградської міської ради  Кіровоградської області»

                                                 ПЛАН                                         

 (березень) 

Тема. Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи.                                   

 
1. Обмін досвідом «Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів».                                                                                                               
2. Інтеграція змісту кількох навчальних предметівнавколо теми.
3. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів:
- кейс-технологія;
- «перевернуте навчання;
- педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України;
-критичнемислення молодших школярів на уроках математики;
-математичні поняття і закономірності в проєктній діяльності.
4. Особистісно орієнтованатехнологія навчання як інструмент налагодження співпраці зі здобувачами освіти,їх батьками, працівниками закладу освіти
5.Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2021/2022 навчальному році Наказ МОН № 232 від 28.02.2022 року.
6. Використання ігрових вправ у процесі розвитку зорово-просторових уявлень дітей молодшого шкільного віку.





2021 - 2022 н.р


ІІІ засідання МО вчителів початкових класів 

 «Навчально – виховне об’єднання І – ІІІ ступенів «Мрія»
 Кіровоградської міської ради  Кіровоградської області»

                                                 ПЛАН                                         

 (січень) 

Тема. Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи.   

                             

1. Інтегроване навчання: тематичний ідіяльнісний підходи.

2. Онлайн сервіси для дистанційного навчання учнів початкової школи.

3. Самоосвіта вчителя– необхідна передумова підвищення його педагогічної майстерності.

4. Атестація педагогічних працівників. Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників.

5. Інклюзія – соціальна модель устрою суспільства.                          

6. Про підсумки участі закладу у ІІ етапі ХХІІ  Міжнародного конкурсу знавців української мови імені П. Яцика та   про підсумки ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2021/2022 навчальному році

7. Про розгляд наказів:

   - Наказ від 22.11.2021 р. № 667/о «Про підсумки проведення ІІ  етапу  ХХІІ Міжнародного конкурсу  знавців української мови  імені Петра Яцика»;

- Наказ №                від 30.12. 2021 р   «Про підсумки вивчення стану викладання  математики в 1-2 класах в І семестрі  2021/2022 навчального року»;

-  Наказ  від 23.12.  2021 року       № 756 /о «Про підсумки ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад  у 2021/2022 навчальному році»;

8.  Обговорення відкритих уроків учителів НВО «Мрія»

9. Обговорення фахової методичноїлітератури та інтернет ресурсів, які підсилюють якість освіти.

10 Про деякі питання проведення сертифікації педагогічних працівників .

11. Головні аспекти формувального оцінювання на уроках математики.


Протокол № 3



2021 - 2022 н.р. 

ІІ засідання МО вчителів початкових класів 

 «Навчально – виховне об’єднання І – ІІІ ступенів «Мрія»
 Кіровоградської міської ради  Кіровоградської області»

                                                 ПЛАН                                          (жовтень) 

Тема. Освітнє середовище як  чинник  розвитку  особистості учня

1. Створення освітнього середовища, що сприяє самореалізації кожного учня

2. Інтерактивні технології як інструмент для досягненняочікуваних результатів навчальної діяльності учнів.                                                                     

Майстер – класи вчителів, що атестуються:                      

-         "Інтерактивні технології в сучасній освіті"             Бондаренко Т.А.

-         Дидактичні ігри на уроках в початковійшколі»       Леканова Т.А. 

3.Специфічні порушення писемного мовлення.

4.  Актуальний діалог  «Дистанційне навчання в початковій школі»  

5. Про результати адаптації першачків.


 Протокол №2

       


Флеш-семінар для вчителів 1-х класів з проблеми: «Реалізація принципів наступності та перспективності навчання в закладах дошкільної та загальної середньої освіти як передумова забезпечення якості освіти. Адаптація до умов навчання в школі»



Система оцінювання діяльності педагогічних працівників



Електронне портфоліо вчителя та його характерні ознаки




Зроблено в Padlet

 2021 - 2022 н.р. 

І засідання МО вчителів початкових класів 
 «Навчально – виховне об’єднання І – ІІІ ступенів «Мрія»
 Кіровоградської міської ради  Кіровоградської області»

(серпень)

ПЛАН

 1.     Моніторингроботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів роботиметодичного об’єднання вчителів початкових класів за 2020 – 2021 н.р.

2.     Обговорення, коригування  і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2021-2022  н.р.

3.     Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти.

4.     Державний стандарт початкової освіти; Базовий навчальний план. Типова освітня програма. Типовий навчальний план. Робочі навчальні плани. Модельні навчальні програми.

5.     Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів  у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році. 

6.    Особливості організації освітнього  середовища  у 2021 - 2022н.р.  та рекомендації щодо вибору підручників для початкової школи

7. Методичні рекомендаціїщодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.

8.  Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів  навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (наказ МОН України від 13.07.2021 № 813).

     ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРО ОЦІНЮВАННЯ

9. Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному середовищі.

10. Обговорення  освітянського форуму вчителів Нової української школи та міської серпневої наради вчителів початкових класів.

11. Обговорення, коригування та затвердження календарно-тематичних  планів  на 2021 – 2022н.р.

12.  Про ознайомлення з нормативно-правовими документами на 2021-2022 н.р.

13. Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році    (Лист МОН від 09.08.2021 № 1/9-404 )

14. Особливості   STEM-освіти         Про STEM-освіту

15. Інформаційно-методичні матеріали для проведення Дня знань та Першого уроку в 2021/2022 н.р. 

16. Про  новий Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти. 

17. Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н. р. щодо формування в дітейта учнівської молоді ціннісних життєвих навичок.

18. Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічнихпрацівників.

     Сертифікація педагогічних   працівників.

Протокол №1




2020- 2021 н.р.


V засідання МО вчителів початкових класів 
 «Навчально – виховне об’єднання І – ІІІ ступенів «Мрія»
 Кіровоградської міської ради  Кіровоградської області»

(травень)
План

1.     Виховання загальнолюдських цінностей, свідомої дисципліни, культури учнів.

2.  Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності

3.     Звіт керівника МО про підсумки роботи за рік.

4. Виставка досягнень членів МО (портфоліо вчителів, що вміщує серію розроблених уроків, виховних заходів; методичні матеріали; свідоцтва про закінчення курсів підвищення кваліфікації; сертифікати, подяки, грамоти та портфоліо учнів).

5. Звіт членів МО про результативність їх участі в роботі міських семінарів-практикумів, творчих груп, тижні педмайстерності.

6. Звіт членів МО про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах.     

7.  Аналіз результатів контрольних робіт учнів 4 класів. Участь учнів 1 – 4              класів у шкільних, міських олімпіадах, Всеукраїнських та            міжнародних  конкурсах

8. Педагогічний тренінг «Сходинки успіху в роботі вчителя». 


2020- 2021 н.р.

ІV засідання МО вчителів початкових класів 
 «Навчально – виховне об’єднання І – ІІІ ступенів «Мрія»
 Кіровоградської міської ради  Кіровоградської області»

(березень)
План

1. Обмін досвідом «Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи

    удосконалення».                                                                                                             

2. Інтеграціязмісту кількох навчальних предметів навколо теми.

3. Критичне та продуктивне  мислення як засіб формування та розвитку

    творчих здібностей молодших школярів.

4. Нестандартніформи навчання НУШ

5. З досвіду роботи : «Динамічні паузи як один із ефективних методів

   забезпечення оптимізації рухової активності школяра».

6. Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками

    закладу освіти

7. Актуальнийкоментар:  ДПА-2021.

8. Лист МОН України від 30.03.2021 щодо оцінювання навчання учнів 3-4 класів НУШ


2020 - 2021 н.р. 








2020 - 2021 н.р.













2020- 2021 н.р.

ІІІ засідання МО вчителів початкових класів 
 «Навчально – виховне об’єднання І – ІІІ ступенів «Мрія»
 Кіровоградської міської ради  Кіровоградської області»

(січень)
План

1. Інтеграція в освіті. Інтегроване навчання. Діяльнісний підхід.

2. Використання інтерактивної дошки  у навчанні молодших школярів   

3. Онлайн сервіси для дистанційного навчання учнів початкової школи

4. Самоосвіта вчителя – необхідна передумова підвищення його педагогічної майстерності.

5. Атестація педагогічних працівників. Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників

6. Інклюзія – соціальна модель устрою суспільства.                           

7.  Наказ МОН «Про Порядок проведення державної підсумкової атестації»   в  2021 році.

8. Обговорення відкритих уроків та майстер – класів  учителів НВО «Мрія»

9. Обговорення фахової методичної літератури та інтернет ресурсів, які підсилюють якість освіти.

10. Про участь у Всеукраїнському відкритому марафоні з української мови імені Петра Яцика



2020- 2021 н.р.

ІІ засідання МО вчителів початкових класів 
 «Навчально – виховне об’єднання І – ІІІ ступенів «Мрія»
 Кіровоградської міської ради  Кіровоградської області»

(жовтень)
План

 1. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів освітньої діяльності на уроках

2. Особливості індивідуального підходу до дітей з недорозвиненим фонематичним слухом

3. Актуальний діалог «Онлайн сервіси для дистанційного навчання учнів початкової школи»

4. Атестація педагогічних працівників. Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників

5. Про результати адаптації першачків.

6. Рівневе оцінювання учнів 3-4 класів НУШ


І засідання МО вчителів початкових класів 
 «Навчально – виховне об’єднання І – ІІІ ступенів «Мрія»
 Кіровоградської міської ради  Кіровоградської області»

(серпень)
План

1.   Моніторинг роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів  за 2019 – 2020 н.р.


2. Обговорення, коригування  і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2020-2021  н.р.


3. Ефективністьпланування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучаснихосвітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключовихкомпетентностей здобувачів освіти.


    4. Про Закон України «Про повну загальну середню освіту»

Відповіді на запитання                                                          


5. Державний стандарт початкової освіти;
Базовий навчальний план. Типова освітня програма. Типовий навчальний план. Робочі навчальні плани. Модельні навчальні програми.


6. Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році  Лист МОН № 1/9-430 від 11.08.20 року:

6.1. Особливості організації освітнього  процесу в початковій  школі у 2020-2021  н.р. Лист МОН № 1/9-430 від 11.08.20 року

6.2. ) рекомендації щодо вибору підручників для початкової школи на  2020-2021н.р.

6.3. Особливості організації освітнього процесу в 3 класі

    7. Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів

        загальноосвітніх навчальних закладів.

        Для 4 класів

         Для 1-3 класів НУШ

Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від       07   грудня 2018 року № 1362

 8.  Про орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи (Додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 №1009)

        Для 4-х класів

        Для 1-2  класів НУШ

       Для 3-4 класів НУШ 


9. Інклюзивна освіта –соціальна модель устрою суспільства. Особливості організації освітнього процесув інклюзивному середовищі.


10. Обговорення  всеукраїнської конференції та міської серпневої наради вчителів початкових класів.


11. Обговорення, коригування та затвердження календарно-тематичних планів на 2020 – 2021н.р.


12. Про ознайомлення з нормативно-правовими документамина 2020/20201н.р.

13. “Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році” (Лист МОН від 22.07.2020 № 1/9-394)

    14. Про концепцію розвитку  STEM-ОСВІТИ

    15. Методичні рекомендації для проведення Дня знань та Першого уроку в 2020/2021 навчальному році

 

16.   Про затвердження Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти   (Наказ МОН № 676 від 25.06.2018 року)                                    













2 коментарі:

 
Flag Counter
 
Blogger Templates