План
2. Критичне та продуктивне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів.
3. Скрайбінг – сучасний засіб візуалізації мислення учнів.
4. Аукціон методичних ідей. Інтерактивні прийоми організації навчальної діяльності :
активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці засобами технології «перевернутий клас»;
прийом фішбоун;
сторітелінг;
використання задач екологічного змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів.
5. Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України.
6. Групові методи роботи на уроках у початковій школі. 3. Скрайбінг – сучасний засіб візуалізації мислення учнів.
4. Аукціон методичних ідей. Інтерактивні прийоми організації навчальної діяльності :
активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці засобами технології «перевернутий клас»;
прийом фішбоун;
сторітелінг;
використання задач екологічного змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів.
5. Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України.
7. Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO.
Практикум. Метод компетентнісного навчання «Шість цеглинок».
8. Актуальний коментар: ДПА-2020.
Немає коментарів:
Дописати коментар